oncontextmenu="return false"

Lördag.

Shoppingen i torsdag med Jossan gick galant, hittade smått och gott som fick följa med hem. Nöjdarn! Sen på kvällen var det middag på "På G" med jobbet, vilket var supergott och supermysigt. Har varit ifrån förskolan 1 vecka och jag längtar som bara tusan tillbaka, skönt att det snart är måndag. Igår blev det att pussa på nellie, supergod middag, vin&öl hela eftermiddagen och kvällen med karolina och hennes föräldrar. Jag tackar jag! Imorse märktes det dock att jag kanske tog ett glas för mycket, trött som jag vet inte vad. Men jag köttade mig igenom ett 10 timmarspass hos niklas efter ett par dagars ledighet. Skönt att jobba igen faktiskt. Folk säger att jag är arbetsnarkoman, förstår inte....

Nu har jag precis duschat, krypit ned i sängen, doppar popcorn i smält choklad (nyttig tjej) och tänkte strax se på någon film. Imorgon är det jobb igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: