oncontextmenu="return false"

pigg tjej

Gårdagen bestod av jobb och sedan middag på Ett glas med Annie. Trevligt minsann! Idag har jag hängt med Emelie i solen och sedan ätit middag hos bror & karolina. Nu ligger jag i sängen och känner mig extremt hängig.. de flesta barnen på jobbet är förkylda, så nu kanske bacillerna har hoppat även till mig. Halsont, ont i kroppen&huvudet, nyser 73 gånger i sekunden. Typ. Känns som om någon tagit en slägga och klubbat ned mig. Typ. Och på köpet så har jag haft riktigt ont i nacken sen imorse. Så jag hoppas att te, ipren och sömn löser det mesta, för jag har inte tid att vara sjuk. Blä. Imorgon väntas det jobb, så nu blir det att kika på film och sedan sova, så håller vi tummarna för att jag är pigg och alert imorgon. Bra, tack.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: