oncontextmenu="return false"

champagne kisses

out of my head, out of my bed..

i-valet var inställt idag, fick sluta 2 timmar och 10 minuter tidigare, skönt. men jag ville verkligen ha foto, ljuspunkten på måndagar ju ;p hoppas hon inte är sjuk på onsdag också, morr i sånna fall! 
dansträning ikväll igen då, hade ju igår, sen har jag 4 timmars träning på onsdag också, sen på fredag är det showerna. färre shower detta år, TRIST. men men =)
sen när jag kommer hem ikväll äre prison break, wie. hoppas jag hinner.. får duscha snabbt som attan.

imorgon ska jag plugga lite grann, fixa ledighetsansökan och ner på stan. eller om jag ska ner på stan på onsdag istället, på den låååånga lunchen. äh, vi får se =)



It's pure perfection when we kiss
and you're my Mr, I'm your Miss,
gonna be until we're old

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: