oncontextmenu="return false"

everytime, every move

showerna igår gick bra :) asroligt som alltid. älskar min dansgrupp, NI ÄR GREAT! men jises vad trött jag var igårkväll, helt slut i kroppen. sköööönt att få sova ut idag, MYS. även fast annie ringde mig 11.15 och väckte mig ;D men men,
idag har jag varit på stan med annie och malin. fikat och köpt lite saker. köpte julklappar åt emmapemma och sen ny foundation. måste ner nästa vecka också, köpa lite mer julklappar och sen lite grejer åt mig själv. plus hämta mina skor.
jag sitter och skriver önskelista just nu, wie vad duktig jag är. har kommit på en del saker jag vill ha ;p
ikväll ska jag vara med anniepannie, min favorit i alla lägen! får se vad vi gör.

*
sofie- anja, jag kan faktiskt säga något på tyska
*sofie säger något på tyska*
anja- HAHA vet du  vad du precis sa?
sofie- nej, ingen aning, VAD SA JAG!? =|
anja- hahah du sa "jag är en gris"

vi dog av skratt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: