oncontextmenu="return false"

GOD JUL

granen blev väldans snygg må jag säga=D hahajultomte!
imorgon kommer släkten tidigt, eller.. i alla fall daniel och karolina kommer komma tidigt, för dom tar en av dom tidiga bussarna in. fråga mig inte varför? i alla fall är det TIDIGT (enligt mig förstås) och brorsan sa att han skulle väcka mig, för han vet att jag äääääälskar att sova! och då ska han göra allt för att förstöra det;) vet inte riktigt när resten kommer, men det visar sig.
måste ju träffa annie imorgon en sväng också. vi +lollo har ju en liten tradition på julafton: att gå en promenad innan kalle anka. men lollo är i göteborg nu och firar jul, hon åkte imorse. men hon kommer tillbaka nästa vecka, och det är tur för henne vill jag lova!! men iaf.. så det blir en promenad med bara anniepannie. :) men mys det också.

nyår snart också. undrar hur 2007 kommer bli, vad som kommer hända det året. tiden får utvisa helt enkelt. :)

ska strax gå och lägga mig, är jättetrött =|
har kanske inte tiden att skriva imorgon, gud...jag har blivit
lite bloggberoende jag;/ och jag skriver verkligen inget vettigt,
haha! men i alla fall, GOD JUL PÅ ER ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: