oncontextmenu="return false"

I call love by your name

2 dagar kvar till julafton

idag
varit barnvakt 9-10.30 (GIVE ME SLEEP, PLEASE?)
sen mötte jag karolina, åkte in till stockholm, hittade allt jag skulle ha! =) känns toppen att vara helt klar med julklapparna. sen var man ju tvungen att vara liiiite självisk också, så jag köpte lite saker till mig själv ;D sjukt mycket folk inne i sthlm idag! gosh. iofs är det alltid mkt, men idag var det tamefan sjukt mycket. men jag och karolina ska in på mellanrean nästa vecka också. hej-vi-tycker-om-att-trängas-med-galna-människor?
sen när jag kom hem så slog jag in några julklappar, SNYGGAST DOM BLEV DÅ!=D sen har jag faktiskt städat lite, men det syns typ inte? haha tummen upp på det. men annie kommer till mig strax så ska vi dra till lollo, så jag får städa lite mer sen. nej, det lär jag nog inte göra.... det lär jag inte orka =/ nej jag får städa imorgon helt enkelt.

nu bär det av till lollo, ajöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: