oncontextmenu="return false"

kasta dina rädslor överbord

6 dagar kvar till julafton.

har faktiskt köpt två julklappar till mamma idag, känns ganska så bra det. men har en julklappa kvar till henne :) sen har jag julklappar kvar till classe, leo, oliver och karolina. sen är det klart.. tror jag? har INGEN aning om vad jag ska köpa till dem, suck.. help.
hittade två tröjor idag på stan som jag vill ha i julklapp, fell in love =) måste visa dem för mamsen.

och min dag förgylldes med att jag hade ingen spanska(!!!!) magdalena var sjuk. hallelulja moment!
ikväll blir det chill. dansen har ju uppehåll, så. titta på prison break ikväll också!! lovelovelove

* * *

stefan- hade betygsnack idag och jag har vg i italienska :O:O
lännis- hur fan kan DU få det!?
stefan- haha ingen aning
jag- hon favoritserar väl dig
annie- nej, stefan drog nog ned byxorna

och komiskt nog så stod stefan precis då och knäppte sin ena byxknapp :) you go, boy!



jag vill gå vid din sida så länge benen bär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: