oncontextmenu="return false"

only almost here

jag har tråkigt, det är min ursäkt till det här.

(x) varit kär
(x) varit full
( ) varit hög
( ) rökt en cigarr
(x) blivit dumpad
(x) dumpat någon
( ) rymt hemifrån
(x) rökt en cigarett
(x) blivit missförstådd
(x) hatat mitt utseende
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) skrivit brev till tomten
(x) fångat en snöflinga på tungan
(x) älskar eller saknar någon just nu
( ) hånglat med någon av samma kön
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi

(x) flugit
(x) skolkat
(x) burit pärlor
( ) spytt i en bar
(x) blåst bubblor
( ) varit i Mexico
(x) kysst en spegel
( ) blivit arresterad
( ) varit kär i en lärare
(x) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis
( ) varit i knytnävsslagsmål
(x) hånglat med en främling
( ) legat med en medarbetare
( ) sett en del av mig själv brinna
(x) varit kär i en av mina kompisar

( ) ätit sushi
(x) varit vilse
(x) gått mot rött
( ) åkt snowboard
( ) förstört en fest
(x) sjungit kareoke
( ) varit i en bilolycka
( ) använt ett falskt id
(x) fuskat när jag spelat spel
(x) somnat i skolan/på jobbet

(x) klättrat i träd
( ) tror på spöken
(x) haft en träkoja
(x) fångat en fjäril
(x) fuskat på ett prov
( ) inte duschat på en vecka
(x) stannat uppe hela natten
( ) brutit ett ben eller en arm
(x) gråtit mig själv till sömns
( ) fastnat med tungan i metall
(x) betalat för mat med bara mynt
(x) känt som om jag håller på att dö
( ) är rädd för att titta på skräckfilm ensam
(x) blivit påmind av en främling att jag är het
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet

(x) snattat
(x) svimmat
(x) sovit naken
(x) varit svartsjuk
(x) glömt någons namn
(x) haft sex i en IKEAsäng
(x) burit en svart klänning
( ) spottat på någon jag ogillat
(x)haft en Britney Spears-skiva
( ) har haft sex med fler än fem personer
( ) blivit puttad i en pool med kläderna på
( ) haft sex i en IKEAsäng på ett IKEAvaruhus
( ) legat med någon första kvällen vi träffades
(x) pratat med en främling i mer än fem minuter
( ) drömt att jag haft sex med en/flera vän/vänner
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: