oncontextmenu="return false"

such a perfect surprise

igårkväll var jag hos brorsan min, åt god mat och bara tog det lungt. mysigt :) sen ringer anton-hjärtat när jag PRECIS har somnat, så pratade med honom i två timmar typ. sen idag blev man väckt 10 typ, hej-jag-vill-sova:( tog jag 12-bussen hem, som vanligt, träffade dennis på bussen också =) sen gick jag på stan, behövde lite saker till imorgon =) sen hem.. och sen ner på stan igen! med lollo. glömde köpa lite mat, hämta ut H&M paket och köpa glitterspray (minnen). så kom precis hem nu och trött är jag minsann. så ikväll ska jag bara ta det lungt, laga mat & glo på film :) 
taggad jag är inför imorgon då, partaja för fulla muggar. kommer bli alla tiders det!



This time all I want is you
There is no one else
Who can take your place
This time you burned me with your eyes
You see past all the lies
You take it all away

I've seen it all
And it's never enough
It keeps leaving me needing you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: