oncontextmenu="return false"

tell me now why you're so far away

skolan idag var väl helt okej, väldigt dryg iofs :/ hade först foto. fixade några bilder och så, sen hade jag inget speciellt att göra. behöver fota men jag lånade hem en kamera över lovet istället,så:) har lite mer än 3 timmars lunch på onsdagar så vi drog hem till anna och kollade på film. trodde jag skulle somna där i soffan, töligt trött jag var och är! sen på naturkunskapen så dissekerade vi hjärta, lever och lungor. MUMS! ;> var väl kanske inte det trevligaste, men men. fick sluta cirka 55 min. tidigare iaf :) alltid något!
julavslutning imorgon då, vi ska fika typ 9.30, sen är det aulasamling runt 10.20. sen lov lov lov lov. älskvärt.

nu är det mat som gäller, sen slappa. gosh va skönt!



jag vet inte vad jag ska göra med dig, grabben. ibland är du världens underbaraste person och då vill jag inget annat än att stanna kvar, men ibland är du en fullständig idiot och då vill jag bara vända & gå min väg.
you're riping my heart into two pieces...

You don't even know the meaning of the words "I'm Sorry" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: