oncontextmenu="return false"

we got to a point i can’t stand

tell them it’s me who made you sad, tell them the fairytale gone bad.

jag verkligen hatar när man blir sjuk över helger :( buhu. jag som skulle träffa frida och allt denna helg. ;/ aja, jag överlever.
dansrepetition imorgonkväll, måste måste måste vara med på den. sen var det träning halv elva imorn om man ville va med på ett extra nummer, och det tackar man ju aldrig nej till! men det måste jag denna gång, vill inte bli sämre till showerna ;/ är ju inte frisk ännu, så. plus att min kropp är helt slut. så jag får ta det väldans lungt imorgon.

22 dagar kvar till julafton och var är snön!? :O
kom igen nu va

--

de senaste dagarna har jag tänkt jättemycket på dig, trodde du var glömd men hej och hå så hoppar du in i mitt liv igen.
det vore så mycket lättare om du bara kunde sluta ta upp våra glada minnen tillsammans, för det får mig att tänka tillbaka och undra vad som egentligen gick snett. och de tankarna är jag jävligt trött på. herregud.


alvedon och soffan nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: