oncontextmenu="return false"

won't tell you what i know

igår på lucian, haha roligast jag och annie hade i publiken då!

när luciatåget kommer in så sjunger dom ju samma låt om och om igen tills alla står på scenen, och då sjunger dom den en gång till typ
annie- sjöng dom inte den där sången nyss?
jag- annie, mobba dom inte för att dom bara kan 1 låt

sen slutar dom sjunga den låten
annie- är allt slut nu?

sen så såg vi en person sist i luciatåget
jag- åh en pepparkaksgubbe,va gulligt
annie- ne va gulligt
*lite senare*
jag- men vartfan är pepparkaksgubben?

sen visade det sig att den personen skulle inte föreställa nån pepparkaksgubbe utan det var bara fotografen.. oops. fel dag för dig att välja bruna kläder kanske? :)

sen mitt i allt så ringer en mobiltelefon
annie- fan va härligt att dom har lagt till lite modernt i luciatåget

fy vad vi skrattade sönder. trodde jag skulle spricka. härligt det =) du&jag honey!

**

skola idag då, hade prov i religion, gick ganska bra. hade också seminarium på temat, haha jonte var lätt sötast ;D men det gick toppen det=) fick bra betyg på det iaf,wiho.
ikväll måste jag tokplugga på samhällskunskap :( fast emelie kanske ska komma hit senare. får se!=)
mums,ska käka nachotallrik ikväll : ) lovely.

***

du, jag kan beskriva dig med ett enda ord: idiot
ta åt dig, riktigt hårt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: