oncontextmenu="return false"

you push me down, AT LEAST YOU TRY

kom hem från skolan för en stund sen. jullov nu, SKÖNT VILL JAG LOVA=D kommer sakna min klass lite,för de personerna är mer än underbara! men det kan iofs vara ganska skönt att slippa dem också;) i alla fall vissa......
men idag måste jag nog städa lite;/ inte världens roligaste, men det måste göras.. tyvärr!

imorgon ska jag vara barnvakt åt oliver och leo på morgonen 9-10.30 typ, inte får man sova på sin första lovdag inte :( sen vid 11 ska jag möta karolina och åka in till stockholm med henne. fixa klart de sista julklapparna, trevligt trevligt!


HAHA. igår var du riktigt skrattretande och patetisk. du gör verkligen allt för att trycka ned mig, eller hur? men denna gång lyckas du inte. väx upp,grabben. mogna lite. sluta bete dig som om du vore 5 år, visa istället att du faktiskt är 17.

the sounds-hope you're happy now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: