oncontextmenu="return false"

du förtjänar en nominering

snöar idag. suck, vill inte ha snö ju :( plus att det blåser som bara den! jises. jag tänker minsann inte gå utanför dörren idag iaf ;D mamma är och hämtar emmapemma på dagis nu. aw sweetie, saknar henne! hon är min solstråle i höstmörkret.

nya datorn kommer imorgon också, WIE!



det är nu när vinden susar och snön faller ned som jag undrar: var du verkligen värd allt det här?
alla ensamma nätter
alla tårar som rann
och ett krossat hjärta

jag vill skrika rätt ut i luften att du inte var det, att du verkligen inte var värd det här
men jag kan inte
för på något sätt så var du värd allt...

du var värd mig

men snälla, ta dina minnen och försvinn ur mitt liv
alla minnen om pirr i magen och älskvärda kramar
alla minnen om lyckliga blickar och hungriga händer

snälla, ta dom minnena och försvinn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: