oncontextmenu="return false"

hard times

jag börjar bli sjuk!! :( fyfan..
började känna att jag hade lite ont i halsen igårkväll, sen pratade jag i tele med anton ganska så länge och sen när jag väl skulle sova. så gick det bara inte! och det slutade med att jag knappt somnade alls, sov nästan ingenting. då jag äntligen började bli trött och kunde sova så var klockan 06.45, JA MEN TOPPEN!
sen idag i skolan har jag mått så jävla pissigt, fyfan. ont i halsen, förkyld som satan, ont i huvudet, kroppen värker. ja men skjut mig :( oooorkar inte.
och jag som har massa dansträningar (Y) skit bra, jätte.

nu ska jag försöka käka lite mat, sen ska jag lägga mig i soffan med täcke och glo på film. hej


jag finns här för dig. även fast du är verkligen är en idiot ibland, så finns jag här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: