oncontextmenu="return false"

hurricane

skoldagen idag började kanske inte så jättebra ;/ först och främst försover jag mig lite, och sen när vi hade idrott så kastar jonte en boll hårt rätt i ögat på mig, vilket inte var med meningen, men det gjorde så jävla ont =/ fyfan. så jag skriker till och tårkanalerna sätter igång och det rinner massvis med tårar och det sved som in i fan. ögat var helt rött och ögonlocket var uppsvullet och lika så var det under ögat. så jag lär få en fin blåtira, är lite blå. JA JÄTTEROLIGT :( så då kunde jag inte vara med på idrottlektionen eftersom jag tvungen att sitta och kyla ned ögat, plus att jag såg suddigt :( jag som så gärna ville vara med idag, vi skulle ju köra styrketräning :( haha tyck synd om mig va
men jonte var så himla söt sen ;D haha. bad om förlåtelse flera flera flera gånger. och jonte är ändå en sån person som alltid ska jävlas med en. men nu skämdes han verkligen över vad han hade gjort ;> även fast det ej var riktigt med mening.
men det var ju mindre sött att jag sen efter idrotten skulle redovisa på spanskan;/ men men, nu syns det inte lika tydligt iaf, SKÖNT DET MÅ JAG SÄGA.
ikväll blir det att träffa lite vänner, mysa, prata och så :) NICE.

-

och det är bara du som ler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: