oncontextmenu="return false"

i can have another you in a minute

fick sluta en halvtimme tidigare idag, wiho. så fick sluta 16 då :) skönt det iaf! så påväg hem såg jag att mamma hade ringt flera gånger, och sen hade hon tillslut skickat ett sms där det stod att min käre storebror, daniel, ska gifta sig med karolina i maj nästa år ;D AW HUR GULLIGT ÄR INTE DET PÅ EN SKALA? sen att jag avgudar karolina gör ju inte saken sämre heller. hon är som en storasyster/bästa vän för mig. toppentjej, verkligen =)

ikväll är det chill på hög nivå, börjar få lite ont i huvudet nu känner jag också. tyck synd om mig-tack!
sen imorgonkväll ska jag ut med vännerna :) tummen upp!



det handlar om att riva upp hjärtat
på samma gamla nålar,
en gång till



----------


Annie och jag sitter på bio på med klassen.
Annie- sofia sa att den här ska va bra
Jag- va, vilken?
Annie- filmen
Jag- ehm..? vilken jävla film?
Annie- pernilla för sjutton, vi sitter på en bio, vilken film troru jag menar?

jag skyller på att det var kl. 9 på morgonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: