oncontextmenu="return false"

inom mig brinner elden än

kom preciiiis hem från stan.
åkte in med 12bussen till sthlm med josephine-darling. köpte jeans, kofta och örhängen. (smycken: äkta jag!) väldans nöjd med mina inköp iaf. behöver iofs köpa skor också, men hittade inga direkt.. så det får vänta lite då :)
tänkte snart slänga mig i soffan och glo på idol, jag är så sjukt trött! jises. sen igår så fick jag jätteont i vänstra sidan av ryggen, vet inte varför. men fyfan va ont jag hade. och idag var det mkt bättre, men nu, efter en hel dags shoppande, så börjar det faktiskt kännas igen. suckobert. :(

jossan och jag står vid en rulltrappa som bara åker upp mot övervåningen, där vi redan är
josephine- men finns det ingen rulltrappa ner? finns det bara en upp, men åh
jag- nepp det finns ingen ner, vi får går ner
*josephine vänder sig om*
josephine- neee men där finns det ju också en rulltrappa! :D
jag- jossan, det där är en spegel

jossan är älskvärd=D



oliver fyller år imorgon, mitt brorsbarn, MIN PRINS ;D så det blir dit på barnkalas då ;> tårta & bullar- BIG YES!

oliver är hemma hos oss och hittar sina paket inslagna, han står och tittar på ett jättestort paket jättelänge
oliver- är det en racerbil?
jag tänker: hur fan visste han det? han har ju rätt försjutton
jag- nee men du vet oliver, jag får inte säga vad det är i
oliver forsätter att titta på det inslagna paket
oliver- är det en helikopter då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: