oncontextmenu="return false"

it is strange how time flies

var hos brorsan igår, käkade tacos, drack och så. sov där också. blev väckt 8.30 imorse av emma:( AA JÄTTENICE, VERKLIGEN. jag dog. men men, tog iaf 12 bussen hem med karolina. skulle egentligen följt med henne in till sthlm,men jag oooorkade inte. så jag drog hem, chillade lite, åkte och handlade med mamsen & så =)
ikväll har jag ingen aning om vad som händer? : / blir kanske bara chill? med massa onyttigt? eller kanske träffa några kompisar? aja vi får helt enkelt se vad jag orkar göra;D

träna+vara barnvakt imorgon



Det gick så sakta, tog sån tid, varenda vecka var ett år
vi ringde ibland för att fråga hur vi mår

tills jag sa "väntar du på nån eller vill du bli min?"
du sa "vad svarar man på sånt?"
jag sa "man svarar nog ingenting"

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: