oncontextmenu="return false"

mitt hjärta vill mer

igårkväll var mys. tack annie, anna, lollo, stefan, johan, filippa & malin.

sen på donken, annie och jag går och beställer hamburgare till oss två och så säger lollo att vi ska köpa pommes frites till henne.
så fick annie och jag fick vänta på att få våra saker, och lollos pommes frites ligger så fint där på brickan så när annie och jag står där tänkte vi bara smaka lite, vilket ledde till att vi åt upp mer än halva (A) sen kommer vi tillbaka till bordet och låtsas om som ingenting
lollo- men fan va lite jag fick då :O jises
annie och jag, helt förvånade- nej men titta, ja, du fick minsann väldigt lite

nej, vi är inte alltid snälla nej ;>



idag måste jag plugga som ett as på spanskan :( ska ha skrivit klart en uppsats imorgon, aa och jag har inte ens börjat och spanska är verkligen INTE min starka sida. hon vill ha mer än 1 a4, datorskriven. MEN LYCKA TILL PERNILLA.
fattar inte att jag går steg 4 alltså. längtar som fan till nästa år i trean, INGE MER SPRÅK. JA!
och jag har en uppgift i foto tills imorgon.
jag orkar inte plugga :(


BTW så ska jag få vara brudtärna på min brorsas bröllop, hur sötit som helst!=D ska till brorsan & karolina på fredag, middag och dricka. sen på lördagen ska jag in till sthlm med dem och titta på lite saker, sen på lördagskvällen blire party hos dennis som har fyllt 18. (Y) blir nog en toppen helg nästa vecka!

nej nu ska jag faktiskt ta mig i kragen och börja plugga
jag tror jag börjar med fotouppgiften, den är lättast och roligast.
AJÖKEN FRÖKEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: