oncontextmenu="return false"

my mind's filled with a thousand thoughts of you

kom hem från skolan för inte så längesen, fick sluta 45 min tidigare typ, woho! är ensam hemma idag, så får se väl vad jag ska laga för nån mat senare=) börjar bli lite smått hungrig nu faktiskt.

you're delicious,S... oh oh

***

hittade massa saker från "vår" tid, back in the old days :) fick mig att både le och gråta.
tänk hur mycket som har förändrats på bara 1-1½ år.. och jag känner en stor saknad, inte efter dig, för du finns kvar i mitt liv och jag är lika beroende av dig nu som då. men vår relation är annorlunda, nu är vi verkligen bästa vänner. förut, ja, förut var vi något helt annat. och ibland kan jag sakna det.

men jag kommer alltid att behöva dig
det finns ingen bättre kille än dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: