oncontextmenu="return false"

shake it off!

hade väldans mys i fredags med malin, lollo och annie. fast malin drog tidigt,tråkis!:( och så träffar man norrtäljes största skämt också, HAHA. lilla gumman, du kan ju alltid försöka skrämma mig, men det funkar inte riktigt. men hur du betedde dig var kvällens höjdpunkt iaf! haha PATETISKT ÄR DET RÄTTA ORDET.
idag har jag bara chillat, söndagar är så dryga!=/ har lyssnat på massa gamla låtar, hej minnen! mycket blandade känslor må jag säga...
imorgon bitti ska vi på bio med hela sp-laget. "en obekväm sanning" eller vad den nu hete, typ 2 timmar lång. men hellre det än samhällskunskap och matte ;D

*
mobilen lyser upp,
"j.... ringer" står det med svart text och en bild på dig visas
jag tittar på mobilen länge, jag vet att du är påväg hem från krogen, men jag vänder mig om
1 missat samtal 12/11-06 04.37
mobilen lyser upp ännu en gång,
"j.... ringer"
jag blundar hårt
2 missade samtal 12/11-06 04.38
jag behöver inte ditt fyllesnack, för du
talar verkligen från hjärtat när du är full
och jag klarar det bara inte...



When asked to see me, you said:
-Baby, it can't get worse
and added:
-Darling, I'll be leaving if it hurts

(it ain't gonna work)

Oh, let's tell it like it is
No way we're getting through this
 
Though I wake up every morning trying to do right
Still you drifting further away from me each night
Though I try, it ain't gonna work

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: