oncontextmenu="return false"

som vågorna smeker en strand

skolan idag då, bion var jättebra. :) sen har jag ingen spanska på hela veckan, hallelulja moment! skolkatalogen och fotona kom idag, så sjukt onöjd med klassfotot, usch :( blev ganska så nöjd med det enskilda fotot iaf.
kom precis hem, vart och handlat med mamma. övningskörde lite också, hoppas på att få köra lite mer imorgon. mamma har vägrat att övningsköra med mina brorsor, aldrig har hon velat det. men med mig är det lungt ;D haha sötmamma.
ska iväg och dansa om en timme också, WIE. jag är aspepp idag :) sen äre prison break när jag kommer hem, som vanligt;) SOM ALLTID

imorgon har jag distans, som vanligt. men har inte så mycket att plugga på, så då blire kanske ikea med mamsen, wiho! behövs lite nytt till mitt rum tycker jag faktiskt :)

PUSS & KRAM

****

jag vet inte varför
men jag bara älskar att ignorera dig
jag vet inte varför
men jag älskar att titta åt ett annat håll när jag vet att du tittar åt mitt
jag vet inte varför
men jag älskar att veta att du misslyckas när du försöker söka ögonkontakt med mig
jag vet inte varför
men jag älskar att skratta och le när jag vet att du ser

jag tror jag vet
jag försöker bevisa för dig att jag klarar mig galant utan dig

och vet du vad?
jag klarar mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: