oncontextmenu="return false"

too little too late

idag måste jag verkligen plugga spanska,måstemåstemåste. prov imorgon och jag SKA klara skiten. tänkte också börja på novellen idag som jag har i svenska, fast det är däremot jätteskoj. :) älskar att skriva noveller och sånt. men kan inte riktigt bestämma mig för vilket ämne novellen ska ha, får se.

snart helg!! fy vad jag längtar, ska bli så sjukt skönt. sen har jag resursdag på måndag också, och distansdag på tisdag som vanligt ;> långhelg alltså! väldans skönt. fast på måndag ska jag gå till skolan och ha I-val (foto) ändå, fast den börjar ju vid halv tre. så=)

nerru,nu ska jag chilla ett tag. trött som attan, sen blire spanskaböckerna:(




DU KAN INTE TVINGA DINA BEN ATT BÖRJA GÅ*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: