oncontextmenu="return false"

and remember, big boys they don't cry

först träffade jag J, 5 minuter senare ser jag dig..
snacka om blandade känslor det blev inombords
jag borde inte ens tänka på dig, alla mina tankar borde vila hos J.
men jag antar att du verkligen lämnade spår efter dig. (i mitt hjärta)



skolan idag har varit jätteseg!=/ även fast det är den kortaste skoldagen i veckan + att vi bara har 3 lektioner. men men. slutade 14.25 iaf, så hämtade mamma mig och så åkte vi och köpte skor=) hittade ett par fina, toppen det!
så himla tråkigt väder ju, regn regn regn :( äkta filmväder.. äkta höst! 
helg imorgon och lov nästa vecka=D fan va nice! direkt efter skolan imorgon ska jag möta brorsan, handla lite och sen möta karolina. sen dra hem till dom. käka tacos och dricka gott :) bli riktigt mysigt. sover kvar där också. sen på lördag ska jag ha flickorna hos mig, laga mat & dricka lite=) härligt härligt.


I couldn't act like you, but I can love like you do. over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: