oncontextmenu="return false"

boy, you better put that pen to paper and charm your way out

det blev stan igår med annie, köpte armband, rouge & en skjorta : ) idag har jag bara slappat, kollat på två filmer ;p har pluggat lite samhällskunskap också, samhällets ekonomi, jätteskoj ;/ har prov imorgon. borde nog plugga lite till faktiskt, strax, snart...


A.C,
du är verkligen riktigt dum i huvudet, varför såg jag inte det förut? :S nu när jag pratar med dig igen så får jag den där jävla känslan jag NÄSTAN JÄMT hade förut och jag fattar inte hur jag kunde stå ut då, seriöst jag förstår verkligen inte =/ du var inte värd all den tid du fick av mig, definitivt inte. lämna mig ifred. jag vill inte känna den här känslan nå mer, någonsin. och det är bara du som får mig att känna den, så snälla, lämna mig ifred..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: