oncontextmenu="return false"

breathe in life

i fredags: var hos brorsan, åt och drack. hur mysigt som helst.
igår: gick upp lite över 11, tog 11.55 bussen hem. sen vid 16.30 mötte jag annie och lollo. drog och handlade mat osv. sen hem till mig och lagade pizza =) MUMS, blev supergott. like always. sen kollade vi lite på filmer, sen ringde dennis och hade inget att göra. så han och dogge kom hit ett tag :) sen när dom drog efter ett par timmar, så forsatte vi att glo på massa filmer. mys! sen typ när vi äntligen har somnat vid halv 4, så ringer jocke mig, påväg hem från krogen och är ruggit packad. men han är sweet när han är lite rund under fötterna, det måste jag faktiskt erkänna : )
idag: lollo och annie drog precis hem. ska strax duscha tänkte jag, sen blir det nog bara att slappa. får se! :)

LOV NÄSTA VECKA. ÄLSKVÄRT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: