oncontextmenu="return false"

come find me

skolan idag då. helt okej, dagen gick ganska så fort. fick sluta en halvtimme tidigare och det tackar man ju inte nej till. så vi slutade 16.00 istället. drog hem. är ensam hemma i helgen också, fettnice! så fick laga lite mat när jag kom hem, käkat klart nyss typ=) lövbiff med pommes och sås, MUMS!! mästarinna på det! ;) är astrött så ikväll blir det att käka onyttigt, softa, titta på idol och hey baberiba! toppen det.
skulle egentligen shoppa imorn + bio, men nepp.. det blire inte. pga av att du bryr dig om annat;/ får se vad som händer då.. något blire alltid : )



när du pratar med mig så är det nästan som ett förhör. dessa två dagar har du pumpat på med tusen frågor, hela hela tiden. lägg ner! du kommer inte komma ikapp dessa år säger jag ju! låt mig bara vara. sluta låtsas att du "bryr" dig. man ser verkligen igenom dig! haha patetiskt,tjejen.

till en början fattade du ingenting, sen verkade det som om du hade insett att vår vänskap var..över. medan jag hade insett det mkt mkt tidigare och faktiskt accepterat situationen. sen nu, nu verkar du tro att du kan komma tillbaka, komma tillbaka rätt in i mitt liv? det har snart gått 2 år. det är försent. jag tycker inte längre om den personen du är. men människor förändras.

du är ett avslutat kapitel i boken om mitt liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: