oncontextmenu="return false"

don't cry to me

igår: gick ned på marknaden med annie & anna på lunchen, gick där ett tag, tog ut pengar & gick sedan och käkade pizza :) mums! sedan tillbaka till skolan. sen lite senare så slutade vi tidigare pga att vi hade prov sista timmen. så gick hela gänget ned på marknaden. MEN det regnade som fan :( hur trist som helst! och inte lite blöt blev man. men det var trevligt att få träffa folk :) alltid nice!
såg dig också, hon var med dig...fick världens jävla klump i magen och försökte att ignorera dig lite snyggt.. lyckat? nej.

idag: skolan först och främst. träffade J, åh. sötare finns inte. sedan direkt efter drog, annie, jag, johan, carro, filippa och lännis till rimbo marknad. så himla mycket större marknad där än här i norrtälje, men norrtäljes är mycket mysigare! regnade tyvärr lite idag också, men det var bara en skur, och sen var det inge mer, som tur var! sen tröttnade annie och jag så vi tog bussen hem. kom hem för kanske en halvtimme sen : )
men träffade dig idag OCKSÅ, och efter att jag hade kramat dig & sagt hejdå, så blev mina ben helt skakiga och allt kändes bara så, konstigt. vad fan gör du med mig? du är dåtid. dåtid. dåtid.

jag- vad är klockan?
annie- tio över sju
jag- jahaja, det känns som om kl. vore tidigare än tio över sju, känns inte alls som det. tiden går fort..
annie- nej oj, den är visst bara tio över sex

fan jag borde verkligen lita på min intuition ;)


och flicka lilla, SLUTA FÖRSÖK. du kommer inte komma ikapp vad som har hänt i mitt liv de senaste (snart) 2 åren. så börja inte försöka nu, YOU'RE TOO LATE!


**

ikväll blir det att titta på film och bara äta lite onyttigt. yepp, det är precis det jag känner för! ajdöken fröken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: