oncontextmenu="return false"

one by one

skolan idag då. på lunchen, som är 3h på onsdagar, så käkade vi först, sen drog vi och kollade i affärer, sen drog vi  till skolan igen och jag&annie fixade klart del 2 på temat, sen käkade vi igen ;p sen chillade vi bara. och tiden gick så himla segt! : / även fast vi hann med att göra så pass mkt. sen på temat, som var sista lektionen, så skulle vi lyssna på två redovisningar, sen så fick annie och jag gå 1h tidigare för att vi var klara med del 2 ;) yepp, bäst är vi.
sen när jag kom hem var emma här, brorsbarn. sen kom oliver&leo, också brorsbarn. mitt rum ser ut som...ja, jag vette fan ;/ emma & oliver ska sova här också. (Y) haha. sötungar. älskvärda! även fast jag har hört "här kommer pippi långstrump" typ 241 gånger idag :p ruggit trött på den ;D
ikväll äre top model som gäller :) resursdag imorgon också, nice nice. men jag måste plugga matte som fan. mindre nice, mkt mindre nice.

*

SWEETTHING, make my day
(like u always do)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: