oncontextmenu="return false"

pour the champagne

Kom hem för 45min sen ungefär, käkat precis, mums mums. så nu ska jag bara slappa fram till kl. 19, då ska jag hem till emelie en sväng innan jag drar till dansen :) peppad peppad! men jag börjar bli riktigt förkyld tror jag:( så jag måste ta det lungt på dansen, får verkligen verkligen verkligen inte bli sjuk nu! ska ju på panic! at the disco på onsdag!! längtar.

har utvecklingssamtal imorgon också, men det lär nog gå bra det, det brukar göra det. :)



blir ganska besviken på dig grabben, du är som en jävla vandrande megafon. allt man säger till dig kommer ut på ett eller annat sätt. det var/är kanske fel utav mig att lita på dig? you tell me..



I know there were times of pain
and there were times
I didn't understand.

And I know there were times
I wouldn't hold your hand.
But baby, now I'm here for you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: