oncontextmenu="return false"

still hear your voice, still feel the same

YES. HELG HELG HELG HELG, så himla skönt =)
hade inge språk idag, så då blev det en fetlång lunch, så då drog jag och emelie ner på stan och käkade lunch. MUMS. sen efter lunchen var det tema och annies och min teater om alkoholism gick jättebra=D folk skratta iaf, så det blev bra det ;>
men jises vad trött jag är nu, pontus vill att jag ska följa med till donken och äta. men jag vet inte om jag oooorkar =/ funderar på om jag ska laga lite käk själv, är ensam hemma. får se hur det blir. :)



Om du har styrkan att förlora, har du vunnit allt ändå!

--

Is this all of me? Is there nothing more of me than this?
I would rather be one of the faces that you'll miss, no
Do you care, well I don't know, no. I'm struggling not to let go..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: