oncontextmenu="return false"

turn around

Hade riktigt trevligt igår hos brorsan! som alltid :) karolina & jag - grillmästarna (Y).. eller kanske inte riktigt ;p haha. sov kvar där också, så imorse blev man väckt kl. 10 av emma (brorsdottern min) det var kanske inte alltför roligt, seg & trött som jag var ;D men hon hade väntat i 2h på att få väcka mig, så då var det bara att vakna till. fick leka lite med henne. sen kollade jag på "van helsing" ;D sen vid typ två tog jag bussen hem. sen har jag bara slappat och kollat på film igen ;p haha. äh söndagar är till för att slappa gärnet.  
skola imorgon då, har inte jättelust direkt. ; / slutar så sent och så måste jag försöka hinna plugga lite innan dansen. men känner jag mig själv rätt så kommer jag inte riktigt orka plugga! mycket snack men liten verkstad. tyvärr.



hur ska du ha det egentligen, pojk? jag bara undrar. du är så svår att förstå sig på, man vet aldrig vart man har dig. ena sekunden verkar du vara helt ute ur mitt liv, sen nästa sekund då verkar det inte alls så. berätta bara hur du vill ha det, så kan jag gå vidare utifrån ditt svar.
jag har en känsla att så fort hon är ute ur bilden, så kommer du komma krypande tillbaka till mig och tro att jag tar emot dig med en öppen famn, men tänk då om - för så är inte fallet.
det enda som skrämmer mig, är att jag faktiskt kanske ändå står där, med en öppen famn...
det är inte lätt när hjärtat och huvudet inte kommer överens - men jag tänker inte vara din docka som du kan slänga runt hur du vill.



over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: