oncontextmenu="return false"

you can’t play the victim this time!

Ska strax sätta mig och plugga på naturkunskapen, har verkligen ingen ingen ingen lust :( så jäkla stort prov, blä. skulle egentligen slinga annies hår idag, men jag kommer inte hinna det :( måste fixa religionsläxan idag också, för imorgon har jag absolut ingen tid till det. slutar skolan sent, egentligen 16:35, men lär nog få gå lite tidigare eftersom vi har prov sista timmen. sedan ska jag kanske käka ute med annie, och sen marknad ju : ) toppen! hoppas på att få träffa jonna då, och dig.... :$

hittar inte sladden till min mp3 =/ har ju massa nya låtar att lägga in, suck!

Carrobarro fyller år idag, GRATTIS!

----


THE RIDE WITH YOU WAS WORTH THE FALL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: