oncontextmenu="return false"

you feel it runnin' through your bones

jag saknar inte dig särskilt mycket
men ibland saknar jag dig så mkt att jag nästan spricker
varje gång jag går igenom telefonlistan på mobilen och ditt namn&nummer kommer upp, så gör det så himla ont och jag blundar och trycker vidare så fort jag bara kan
men jag vill ju så gärna trycka på den gröna luren och få höra din röst
varje gång jag ser dig, på stan, i skolan, ja, överallt, så slår hjärtat fortare och klumpen i magen kommer och jag tittar bort fort som attan, jag vill ju verkligen inte möta din blick
men jag vill ju så gärna springa fram och krama sönder dig, för du vet väl att jag älskar dina kramar mer än någon annans kramar?


men det handlar inte längre om kärlek och pirr i magen
det handlar inte längre om att få ha dig nära
det handlar om att acceptera att du är dåtid, helt och hållet


I'M BREAKING FREE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: