oncontextmenu="return false"

a feeling you can't hide

LOV LOV LOV! UNDERBART!
Klev upp vid 7.40 idag, som vanligt, men var väldigt pigg faktiskt, var på ett strålande humör! :) Jättehärligt. Hade tema i 2 timmar, som till en början gick lite dåligt pga att vi hade ganska mycket stress&panik över manuset och blablabla. Men det löste sig och det blev en hel del gjort iaf, även fast hela gruppen inte var där, morr på er! Sen vid 11 slutade vi, mmm underbart. Kom hem för ungefär 1 timme sen :)
Så resten av dagen ska jag nog försöka städa mitt rum, ser ut att behövas. Sen ikväll kommer favoritbrudarna hit. Annie, Lovisa, Anna och Malin. Blir att käka gott, snacka som bara tjejer kan och chilla framför massa filmer. Behövligt och älskvärt! :)

image56

Påskägg har jag fått idag också ;> Ett stort med massvis med godis, mumsmums! plus att jag har fått after eight, noblesse och en klocka! :) Armbandsur alltså. Jättefin, älskar den. Mamma är allt för gullig hon! :) Love her.

Ditt sms igår gjorde mycket, betydde mycket. Tack.

Nerru, nu ska jag ringa brorsan, sedan städa och sen ringa Anniepannie för att gå och handla. yey. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: