oncontextmenu="return false"

because I can

Att kliva ur sängen imorse var svåraste på länge, skulle även upp tidigare idag för att komma till skolan cirka 20 min tidigare och herregud vad jag trött jag var. Var tvungen att tänka så extremt länge på vad det är för dag idag ;> Så kan det vara! Kom upp gjorde jag i alla fall. Kom till skolan vid 8.30. Vi skulle redovisa teatern för klassen idag på morgonen och vi skulle vara först så vi hade en del småsaker att fixa innan. Men teatern om barnens situation under realismen gick i alla fall ganska bra. Känns så underbart skönt att bara kunna släppa det nu, har varit så himla stressigt med det, men det är iaf avklarat och då kan man fokusera på annat!

Sen blev det lunch och sist spanska, och hej den lektionen var seg, segare än vanligt!
Men slutade skolan 13.20 och begav mig hem. Och direkt när jag kom hem slängade jag i mig lite att äta och sen åkte mamma, jag, classe och oliver till karolinska och hälsade på leo-sötnos. Och usch så han såg ut :( Massvis med plåser och slangar och gud vet vad. Man såg att han verkligen hade ont, man vågade nästan inte röra honom!=( Och han var såå himla trött, men han blev riktigt glad av att vi kom. Söt.

Påvägen hem stannade vi på donken och åt. Onyttigt som sjutton, men gott, tyvärr. Kom hem för inte så längesen och ikväll har jag absolut ingenting att plugga på och inga "måsten", hur skönt som helst! Så jag ska bara chilla och njuta :)


Jag känner mig så mycket mer friare och lyckligare med bra väder,
och det är så tråkigt att det är så trist väder nu. Regnat idag och varit monligt, no thanks!
Bring the sunshine back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: