oncontextmenu="return false"

daily dose of reality

Gosh,
torsdagen blev väldigt konstig och vid 14-tiden började jag må så himla illa, la mig ned ett tag i sängen och somnade. Gick sedan och handlade med flickorna, kom hem hit och lagade mat men mådde fortfarande inge vidare. Vi åt, men jag fick inte i mig så värst mycket ;/ Kvällen gick, filmerna rullade på. Efter ett par filmer började jag kallsvettas, febern bara steg&steg, huden brände, huvudvärken bultade på och illamåendet gick verkligen inte bort. Så mot de lite mer senare timmarna så bestämde sig tjejerna för att bege sig hem, även fast de egentligen skulle sova kvar här. Men eftersom jag var totally lost så var det väl det bästa att det åkte hem. Men när jag stod nere vid dörren med dem, och väntade på deras skjuts, så efter en stund så började det snurra riktigt ordentligt och illamåendet blev jättestarkt. Jag skulle gå en bit för att sätta mig ned på en stol, men hej&hå, det gick inte det inte. Jag blev mer yr och tillslut svartnade det för ögonen och jag svimmade ; / Not funny.
Så den kvällen blev förstörd, suck. Aja. Jag som ruggit dåligt den natten och nästa dag gick jag upp 8 (!), hade jag fortf. hög feber och mådde illa. Kunde inte äta något, så min lediga fredag spenderades genom att sova och titta på tv. (men samtalet som jag fick av dig på kvällen, gosh.. du lyfte upp hela dagen, du lyfte upp mig)

Dagen därpå vaknade jag lite mer piggare och kände mig mycket friskare. Härligt. Tog en dusch och sedan åt lite frukost, men fick ont i magen direkt. Men gick över ett några timmar, tur det. Åkte i alla fall ut till brorsan i Riala vid 12 och spenderade hela påskafton där. Älskvärt. Och att trycka i sig påskmiddag gick jättebra, fick inte alls ont i magen. Tur det! Men eftersom jag knaprade alvedon blev det inge drickande för min del, men ganska roligt att se nära&kära, speciellt släkt&vuxna, fulla ;D En vacker syn det! Kom väl i säng runt 2.30 skulle jag tro, trött som bara den!

Idag kom jag väl hem från brorsan runt 14, och då tänkte jag: "nu ska jag ta det lungt, glo på en film eller något. fy vad härligt" men efter att jag har varit hemma i 10 minuter ringer min andra brorsa och är påväg hit med oliver&leo. Så nån lugn&ro, haha nerru. Men de är sööööta, även fast de hoppade på mitt påskägg på direkten :(

Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem med mat, men hej vad hon är seg! Jag är superduperhungrig ju :( Ja, det är verkligen synd om mig, haha! Senare ikväll ska jag bara titta bort lite timmar på film, fy vad härligt. Det behöver jag. För imorgon kommer mitt brorsbarn Emma hit, var längesen jag träffade den solstrålen. Daily dose of reality! Så då kommer det vara hålligång hela dagen också, plus att tösen ska sova här, plus att troligtvis så kommer nog oliver&leo också. Sweet. Det är sjukt hur dessa ungar kan få mig att må så bra ibland! En måttlig mängd av dem är alltid great!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: