oncontextmenu="return false"

give me that Sunday-school answer

Snoozade länge imorse, men tiden gick så himla fort och tillslut var jag illa tvungen att gå upp. Gick till skolan med trötta ögon och hade Tema. Vi började ett nytt tema och det verkar ganska skoj faktiskt. Två timmar senare var klockan runt 11 och lektionen slutade. Jag, Lollo och Annie gick ned på stan. Jag köpte min efterlängtade jeanskjol och bikini. Härligt. Sen skulle Annie upp till Skoman, så yepp, dit fick vi gå och sen hamnade vi på Donken. Mumsmums. Sen en sväng in på Flygfyren och sen ner till parken för att chilla i det allt för sköna vädret! Herregud vad varmt det är, mmmm! Lollo dissade sedan oss för att dra till tandläkaren. Annie och jag gick och köpte glass och forsatte att chilla. Kom hem runt 15-16. :) Så underbart väder ute, kan inte sluta älska det.

Vi har planerat valborg ganska bra och mycket, och vi hoppas att det kommer bli så. Vore ju mer än toppen! Älskade vänner..

Does it hurt to know I'll never be there?
Bet it sucks to see my face everywhere
It was you who chose to end it like you did
I was the last to know
You knew exactly what you would do

Don't say you simply lost your way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: