oncontextmenu="return false"

I like you gone

Ojoj. Vädret är verkligen älskvärt.
Har suttit ute i solen hela dagen, försökt plugga lite matte, men det hamnade tillslut vid sidan om och jag lyssnade hellre på musik och njöt av solen. Men jag tror nog minsann att jag har fått lite färg efter alla dessa timmar!:) Härligt.

Igårkväll var jag inne i sthlm och kikade på den nya Beck filmen tillsammans med Annie. Den var riktigt bra faktiskt. :) Vi tjockade i oss popcorn, chips och cola på bion och sedan blev det lite käk på donken efteråt ;> Kvällen var iaf väldigt underhållande, speciellt allt som hände före och efter bion ;D haha! Kom hem runt 1 i alla fall, hoppade ner i sängen och pratade med A i telefon. Yepp yepp.

Så var lovet slut nu då, back to school.. fast ääh, det känns ganska nice ändå, få träffa alla sköningar igen :) Fast jag har väldigt mycket i skolan nästa vecka, massa redovisningar och prov. Vilket inte är skoj ;/ Borde egentligen ha gjort en del under lovet, men jag är som jag är.. så det hände aldrig ;> Damn.

Resten av kvällen.. hmm.. forsätta sitta på altanen och njuta av solen, sedan hoppa in i duschen, sen blir det mys framför tvn och kanske kanske lite plugg också.

image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: