oncontextmenu="return false"

I need you like a heart needs a beat

Dagen började med idrott och dagens stjärna var verkligen Anna! Herregud.. Jag, johan och lollo låg på golvet och grät av skratt. Hon är bara så klockren och suger verkligen på hinderbana, haha! Dagens bästa, definitvt!
Sen var det dags för spanska, men jag&emelie var hungriga så vi gick och åt istället ;> Sen chillade vi igenom ett par timmar tills de två sista lektionerna började.

Jag är verkligen dundertrött just nu, skulle lätt kunna somna. Stefan vill ha med mig på party ikväll, men jag vet inte riktigt om orken finns? Ääh, vi får se! Tiden får utvisa :)

Timbaland ft. One Republic - Apologize
repeat repeat repeat

Kommentarer
Postat av: Kelly

Hejsan!

Du ville bli värvad. Klicka på Zylber annonsen på min blogg (som är till höger), bli medlem och sen får du 50 kr att handla för. Skulle du inte få det så kontakta Zylber. Kramis!

2007-04-21 @ 12:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: