oncontextmenu="return false"

i'm out of control

Idag var jag och annie på superhumör, för vi sprang ned på stan på vår vanliga onsdags rast som består av 3 timmar. Jag provade jeanskjolen och blev ännu mer kär i den, så nu ska den definitivt köpas imorgon. Sen blev jag kär i en bikini som jag bara var tvungen att lägga undan tills imorgon, mmm. Och Annie blev kär i ett par solbrillor och ett par skor. Great ju.
Sen sänktes vårt humör extremt mycket när vi kom tillbaka till skolan och två vissa personer bara gick över gränsen och fattade inte det. Visst, de grabbarna har lätt att gå över gränsen, men idag var de helt otroliga! :S Vettefan vad som for i dem. Så resten av dagen bestod att ignorera dem till tusen. En av dem förstod väl tillslut att han gått över gränsen medan den andra, som jag blev mest irriterad på, vägrade inse. Herregud grabbar, er beteenden börjar irritera mig riktigt mycket nu. Ibland är ni verkligen verkligen toppen och ibland når ni botten så jävla fort.
Sen, som om det inte var nog med det, så slänger hon ur sig en korkad kommentar som gjorde mig mer irriterad.  Att du ens slänger ur dig en sån kommentar? Men du kan berätta för din kära bästa vän att hon inte har ett dugg att oroa sig för eller vara svartsjuk för, för jag skulle aldrig röra honom.
Herregud. Patetiskt.


Ikväll ska jag chilla framför Top Model och Lustgården. Hur skönt som helst!
Och jag klarade matteprovet jag hade i måndags också, YES!

timbaland timbaland timbaland timbaland timbaland <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: