oncontextmenu="return false"

Let's journey across the Virginia skies

Klev upp vid 10.30 idag, pigg och utvilad till max. Hur skönt som helst! Ett par timmar senare drog jag ner på stan för att möta Annie. Vädret är iaf bättre än igår, men det blåser som bara sjutton! Not nice. Vi gick runt i lite affärer och stötte på Lollo, så hon hängde på oss :) Köpte ett par skor, en tunika och en cardigan. Gosh vad jag längtar tills lönen kommer och sedan studiebidraget, finns så himla mycket jag vill ha just nu! Materialist? Ohjo, det är jag verkligen. I alla fall.. sen så vi käkade lite lunch och pratade bort flera timmar om allt möjligt. Det är något som tjejer verkligen är bra på - att prata! ;D Mysigt.

Just nu sitter jag och lyssnar på Timbalands nya album - "Shock Value". Gosh, älskvärt älskvärt älskvärt!
image74

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: