oncontextmenu="return false"

long time ago

Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Det var för tidigt på morgonen för att min hjärna skulle orka tänka..

Hur mycket kontanter har du på dig?
Har cirka 150:- i plånboken.

Vilket ord rimmar på "test"?
Mest, fest osv osv..

Vem ligger fyra på missade samtalslistan på din mobil?
Stefan

Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Ehm, har nog ingen speciell, nån melodi..

Vad har du på dig på överkroppen just nu?
En blå tunika/klänning och en svart cardigan

Vad har du för märke på skorna du har på dig?
Är barfota nu, men annars varierar det. Olika på olika dagar. :)

Ett ljust eller mörkt rum?
Ljust.

Vad gjorde du vid midnatt?
Skulle precis lägga mig.

Vad står det på ditt senaste mottagna sms?
"jag älskar dig <3" från jossan-darling.

Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Ehm, sthlm antar jag.

Vilket uttryck använder du mest?
"Random" och "Btw"

Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Annie.

Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Mina hundar.

Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Inga.

Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Inga. Har digitalkamera.

Vilken ålder har varit bäst hittills?
Oj, va svårt. Det har varierat, gått i perioder helt enkelt!

Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Ett kollage av massa bilder på mina sköningar till vänner.

Vad var det senaste du sa till någon?
"hejdå" till brorsan i telefonen.

En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Pengar, pengar, pengar.

Gillar du någon särskild extra mycket just nu?
Beror på vilket sätt?

Senaste låten du lyssnade på?
Timbaland feat. fallout boy - one & only

Vad har du gjort på senaste tiden som du ångrar?
Ångrar nog ingenting.. Eller jo, att vi inte plugga på ett engelskaarbete igår. För damn, vi ligger äckligt risigt till just nu.

Tycker du om Bush?
Nesh.

Vad kollade du på senast på TV?
Bones på TV3 igår

Vad ska du göra ikväll?
Kolla på Top Model och Lustgården <3

Gillar du fisk?
Jadå.

Tror du att du kommer bli förälder någon gång?
Absolut.

Brukar du shoppa?
Ohja, det brukar jag verkligen! Kanske för mycket...

Vad ska du göra nu?
Chilla vidare tills Top Model börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: