oncontextmenu="return false"

pour my life into a paper cup

Gårdagen var nice, härligt väder. Kom upp till skolan, hade samhällskunskap första lektionen och sedan hade vi mattelektion i 1½ timme. Men jag och annie smet en halvtimme tidigare och så drog vi ned på stan för att käka lunch. Mums! Köpte ett par skor också :) Lovely. Pengarna bara rullar iväg nu, måste nog hålla i dem lite hårdare! Iaf, vi drog sen upp till skolan igen, hade engelska och sen skulle det egentligen ha varit spanska, men har ju ingen spanska denna vecka som sagt. Så jag och annie köpte glass och stekte i solen. ;> Lite senare hade vi sista lektionen - kommunikation. Kollade på en film och i slutet fick jag&annie (som vanligt) ett stort skrattanfall. Då hade jag svårt att andas kan jag meddela ;p

Idag har det varit en seg dag.
En sån dag man bara vill dra täcket över huvudet och sluta tänka. Jag har kännt mig seg&trött exakt hela dagen, sov iofs ganska länge, men vaknade hur mycket som helst under morgonen ändå ;/ Sen jag har haft huvudvärk också och det är minsann aldrig trevligt det inte. Jag har försökt att plugga lite samhällskunskap, har prov imorgon. Men motivationen till att plugga är idag på noll. Ska försöka lite mer ikväll, hoppas det går bättre då! Annars har jag en lunch på 3 timmar imorgon att plugga på, tur det.

I heard your voice through a photograph..
...brought up the past

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: