oncontextmenu="return false"

stay here together

Hej&hå,
Har precis kommit hem, varit på stan med Lollo :) Fikat och shoppat. Gah, det är verkligen på det alla mina pengar hamnar - fika och shopping, pengarna flyyyger iväg. Men men! :) Köpte ett halsband, bh, två krämer, cosmopolitan och hårspray :) Hittade världens sötaste klänning också, som lollo köpte. Mmm vill ha och Mmm vad jag kommer låna den av henne ;D haha.
Ikväll har jag ingen aning om vad som händer riktigt, får se! Och imorgon blir det att umgås med Jonas på dagen och sen på kvällen blir det nog utgång med Stefan & co. Försöker få med mig Jossan också, saknar den bruden så attans mycket, men vet inte om jag lyckas övetala henne eller ej (?) ;D Aja.

Det älskvärda vädret är tillbaka i alla fall, mys mys! Satt ute lääänge igår och bara myste i solen. Men det blåste ändå mycket igår! =/ Speciellt när jag skulle träffa Annie. Gosh. Men idag har blåsten lugnat sig, tacktack.

Nu ska jag nog ut och sätta mig i solen, ha det bra!

Staind-zoe jane
Staind-everything changes
<3


Kommentarer
Postat av: amanda

Haha, ja de är galet! Men inte bara det, att man både skickar iväg och får sms som inte talar helt sanning. Bara en jävla massa fyllsnack som förstör så himla mycket. Förhoppningar hit och dit som bara är falska, eller att man säger något man sedan själv ångrar. Så himla onödigt. Uha!

2007-04-13 @ 00:11:08
Postat av: Anonym

2007-04-13 @ 11:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: