oncontextmenu="return false"

suuuunshine on my skin

Klev upp runt 11 idag, skönt att få sova ut. Alltid lika härligt. Käkade frukost, gjorde mig iordning och chillade tills klockan två. Då jag och mamma åkte till skolan för att ha utvecklingssamtal med Bosse, mentorn min. Det gick på en kvart och det gick toppen, som alltid. Vi åkte och handlade lite, och sedan hämtade vi oliver hos brorsan. Och leo-gubben har fått kommit hem nu, efter 1 vecka, och det är riktigt tidigt egentligen. Men allt är superbra med honom så det var ingen idé att låta honom ligga kvar på sjukhuset. Så Leo fick följa med oss hem han också, sweetie.
Sen när vi kom hem så satte jag mig ute i solen (värmen är tillbaka igen!!!! älskvärt) och pluggade lite, men chillade mest med underbar musik i öronen. Hur härligt som helst!

image77

Imorgon är det löning och på torsdag ska jag småshoppa lite med Annie. Ska köpa ett par skor och en jeanskjol. Totally in love with them! Gosh. Sen ska vi shoppa järnet på måndag i sthlm, skööönt.
Men nu är det tvn som gäller och sen duscha, HA DET BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: