oncontextmenu="return false"

tell me that you're happy now

What a great day!
Vaknade med pigga ögon, första morgonen på länge som jag verkligen vaknar och är pigg. Dagen började iaf med idrott, springa lite + skogsbrännboll. Ganska skoj. Sen skulle det egentligen ha varit spanska, men vi skulle på en föreläsning, så då blev det så istället. Men gud, jag trodde jag skulle somna där i stolen, var så tråkigt att lyssna i nästan 2 timmar. Gosh. Sen var det lunch och jag var så extremt hungrig och maten var väl inget att hurra för! =/ Sen var det dags för Tema, och vi skulle göra ett litet arbete om en könssjukdom. Jag, annie, lollo och lännis valde herpes. Annie och jag tänkte fixa ihop en powerpoint och fyfan... bilderna av herpes var inte att leka med alltså. Mådde så extremt illa! Blä. Sen hade jag engelska, hade nationella muntligt då. Gick ganska bra, fick VG+. Great great. Sen for det hem.

Och nu sitter jag och trycker i mig lite mat, har precis duschat och om cirka en timme kommer favoritlännis hit. Så ska vi fixa oss lite, för ikväll blir det utgång, hääärligt. Blir förfest hos Stefans kompis Victor, men det var egentligen inte tänkt att jag skulle ut ikväll, för jag har inte riktigt pengar till det. Men stefan är en jävel på att övertala må jag säga!
image78
Imorgon ska jag hem till brorsan, mysmys. Och jag fick välja middag, men jag behövde inte ens öppna munnen innan han förstod vad jag ville ha! ;D haha. Tacos, såklart.


Och du sa förlåt idag och det kändes riktigt bra att du sa det. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: