oncontextmenu="return false"

throw it away, you don't need it, honey

De senaste dagarna har jag tänkt mycket (alldeles för mycket) och jag blir så frustrerad när tankarna springer maraton och bara är en enda röra som inte går att reda ut. Så nu flyttar jag det åt sidan och tänker på nuet. Jag behöver inte allt det där, alla de där tankarna. Varför grubbla på något som jag inte ens kan göra något åt? Alla de där "vad hade hänt om jag gjort på det sättet istället..." och så vidare - det är bara slöseri med tid och energi, tid som man kanske egentligen inte har. Det är helt enkelt inte värt det.
Men nu är det inte långt kvar till sommaren och då kommer det bli så många underbara äventyr. Jag längtar och blickar framåt.

image66

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: