oncontextmenu="return false"

världen ligger framför mina fötter, igen.

Fredagen var toppen! Lännis kom hit och vi gjorde oss iordning, sen drog vi för att möta Stefan & Bryngel, gick till busstationen för att möta Victor och när vi står där och väntar så ser vi minsann Danny från Idol ;D Han skulle uppträda på Okå senare under kvällen. Men lite roligt var det att se honom, för han är minsann snygg! ;> I alla fall, victor kom och vi drog hem till honom. Chillade och drack där ett tag, sen ringde jag jonas och tiggde om skjuts till Mobergs, lat som jag är! Men han satt hemma hos Lännis pojkvän och hade druckit, fy bubblans för honom. På vägen till Mobergs mötte vi upp Adam.. eller hette han Jonte? ;/ Ääh. Hade i alla fall riktigt roligt på Mobergs sen :) Men det bästa under hela kvällen var att Becca och Jossan var där, mina två änglar. Bäst bäst bäst bäst!

Lördagen
kom och jag klev upp runt 12. Sen drog jag ned på stan med Anniepannie. Skvallrade om gårdagen för henne och hämtade ut lite kläder, great. Sen tog jag 15.50-bussen till brorsan, käkade god tacos och glodde på massa filmer tills ögonen inte längre ville vara öppna.

Idag blev jag väckt av Emma runt 10.30, snaaark.. Tog 11.55-bussen hem med Karolina och när jag kom hem så tog jag bort sminket och la mig ute i solen. Men fy för att det ska blåsa så kallt! = / Sen runt fyra ringde Annie och skulle bestämma massa inför imorgon och sen efter det samtalet började jag känna av migrän. För jag brukade alltid se konstigt innan migränen verkligen bryter ut :( Sen kom mamma hem lite senare med pizza, men gosh.. försökte verkligen äta men tillslut såg jag inte ens pizzan, visste inte alls vad jag gjorde, mådde illa som sjutton och huvudet bara bultade. Så det blev att trycka i sig lite piller och lägga sig undan täcket. Fy bubblans för att migrän ska vara ärfligt ;< Och mamma som verkligen har mycket problem med migrän, gosh. Sov iaf 2 timmar och vaknade runt 19. Mådde lite bättre då iaf. Ringde Annie och sen glodde jag på Eurotrip, haha älskar den filmen. Nu sitter jag här och mår mycket bättre, skönt!

Imorgon blir det till att gå upp tidigt. Ska in till sthlm under dagen med Lollo & Annie, shoppa lite (som om jag behöver det egentligen? njae.. men älskvärt) Ska försöka hitta nån snygg tröja att ha senare på kvällen iaf. :) Sen när vi kommer hem igen så ska vi dra och handla lite, sen blir det att skynda sig hem och duscha och sen dra till Annie och käka gott :) Sen blir det att förfesta där med massa folk, myyys. Sen får vi se vart vi tar vägen, dit vinden blåser helt enkelt! Jag är redo och taggad för en härlig valborg med underbara vänner iaf!

Nu
ska jag poppa lite pocorn och sen slänga mig i soffan igen, kika på ännu en film och sen ringa Lollo.
Gah vad mycket jag skrev, haha. Ääh, så blir det ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: